לקבלת עזרה מנציג
זמן המתנה ממוצע לתמיכה  דקה ו-30 שניות
צרו קשרכניסה  |  הרשמה
עליך לאפשר הפעלת סקריפטים בדפדפן לצורך תפקוד תקין של האתר
  פתיחת קריאת שירות  
דף הבית » במה אנו תומכים

מחשבי מקינטוש

מומחי התמיכה של Support.Online מעניקים תמיכה מקיפה גם למחשבי מקינטוש (Mac), מכל הדגמים ומכל גרסאות מערכות ההפעלה. אנשינו יעניקו לך תמיכה מקצועית, מהירה ויסודית, 24 שעות ביממה, בשליטה מרחוק.

מחשבי מקינטוש (Mac) של חברת אפל הם ללא ספק תופעה ייחודית בנוף המחשבים, גם היום. במחשבים אלו, בניגוד למחשבי הפיסי (PC) הרגילים, במחשבי המק קיימת מערכת הפעלה וממשק משתמש ייחודיים ושונים לחלוטין. מחשבים אלו מגיעים עם מערכת ה-MAC OSX, שהיא שונה מאוד מתוכנת החלונות, אותה מכירים רוב משתמשי המחשב.

הרבה משתמשים עוברים להשתמש ב-Mac לאחר שנים ארוכות של שימוש בווינדוס. רובם די חדשים 'בעסק' ופחות מנוסים בשימוש במערכת ההפעלה של המק. עם מומחי התמיכה של Support.Online תוכלו לדעת איך להשתמש במערכת בצורה יסודית וכיצד לתפעל את המחשב על כל צדדיו.

 

למחשבי המקינטוש של אפל ישנם יתרונות רבים. הם מציעים מערכת הפעלה מאוד אמינה, תוכנות ייחודיות, כמות וירוסים נמוכה בהרבה לעומת מחשבי ה-PC ומיעוט יחסי של איומים חיצוניים. לכן, הדאגות אשר מאפיינות משתמשי מחשב טיפוסיים, כמעט ואינן מטרידות משתמשים קבועים במחשבי מקינטוש.

 

אבל זה לא אומר שהכל וורוד: גם מערכות המקינטוש של אפל (Apple Macintosh) מייצרות קבצי טיוטה וזבל, אותם היא 'שוכחת' למחוק; גם במערכת ההפעלה הזו עלולות לצוץ בעיות עקב שימוש לא נכון או התנגשות בין תכניות; גם כאן, כיבוי לא מסודר של מערכת המחשב עקב הפסקת חשמל או כבל שניתק במהלך העבודה עשוי להזיק לתוכנות חשובות; גם מערכת זו זקוקה לתחזוקה נכונה ומקצועית אחת לכמה זמן.

 

תן למומחים שלSupport.Online  לעשות 'אוברול', טיפול עשרת אלפים למחשב המק שלך, באמצעות סריקה אחר בעיות בערכי הרישום (Registry), אנטי וירוסים ייחודיים למקינטוש, ניקוי קבצי זבל וטיוטה (הן של מערכת ההפעלה והן של דפדפני האינטרנט), בדיקה של כפילויות ושל התנגשויות בין התוכנות השונות ועוד.


ההתנגשויות הללו הן אחת מהבעיות הגדולות של המחשבים בכלל ושל מחשבי מקינטוש בפרט. כל התנגשות כזו עשויה להביא את אחת התוכנות להשתלט על חלק מסוים מהמחשב ולגרום לתפקוד לקוי של המערכת.

 

אנשי Support.Online נמצאים כאן בשבילך בכל רגע נתון. הזמן שלך הוא החשוב מכל, ולכן נדאג לכך שתוך מספר רגעים הבעיות יהיו מאחוריך והמחשב יחזור לעבוד ולתפקד כמו ביומו הראשון. בעזרת המומחים שלנו, תוכל ליהנות מהמחשב הזה באופן מקסימלי, עד לקצה גבול המהירות והיכולת שלו.

 

שירותים נתמכים נוספים שאנחנו מעניקים למשתמשי מחשבי מקינטוש:

 

  • סנכרון האייפון והאייפד עם המק
  • סידור סמלי שולחן העבודה
  • הגדרה והתקנת תוכנות חדשות, וכן הסרת תוכנות לא רצויות
  • תאימות מול Windows
  • לימוד והדרכה, בין היתר בנושא השמירה על איכות המחשב לאורך שנים
  • ניהול המועדפים במק מול המועדפים ב-Windows וסנכרון ביניהם

 

שאלות נפוצות על השירות שלנו:

 

קניתי מקינטוש חדש, אך הנסתר רב על הגלוי... תוכלו לעזור לי?
בוודאי. מומחי התמיכה של Support.Online ישמחו לסייע לך בהבנת דרך הפעולה של המחשב, גם אם מדובר בסדרת שאלות ארוכה במיוחד.

 

האם המק החדש שלי יוכל לעבוד באותה רשת עם מחשבי PC?
אין בכך שום בעיה. מומחי התמיכה של Support.Online יסייעו לך להגדיר את הרשת הביתית כך שתתמוך בשני סוגי המחשבים, ואף תאפשר העברה קלה ופשוטה של קבצים ומידע ביניהם.

 

אני רוצה להעביר תמונות מהמצלמה הדיגיטלית שלי למחשב המק. זה אפשרי?
כמובן. זכור כי מחשבי מקינטוש הם מחשבים לכל דבר ולכן ניתן להעביר אליהם נתונים גם ממכשירים אחרים, ממש כשם שאתה יכול לעשות ב-PC רגיל. כל שצריך לעשות הוא להגדיר את הפעולה הזו בצורה נכונה - ואנחנו בהחלט יכולים לעשות זאת עבורך.

 

המאמר נכתב על-ידי אופיר מנור, מנהל תחום ההדרכה בחברת Support.Online


ראשי
אודותינו
מפת אתר
יתרונות השירות
הצהרת פרטיות
שאלות נפוצות
הצעות עבודה !!!
במה אנו תומכים
שירותים
צרו קשר
תקנון
לאתר מותאם לסלולרי
כניסת לקוחות
רישום לקוח חדש
Facebook
     
Google+
     
YouTube
GlobalSign SSL
   
PCI DSS