יש לכם תקלה במחשב? הטלפון החכם לא מסתנכרן? רוצים לגבות נתונים חשובים? לא יודעים כיצד להגדיר את האימייל בטלפון או בטאבלט?
אנחנו כאן כדי לעזור לכם באופן מיידי עם כל בעיית מיחשוב איתה נתקלתם, תקלות במחשב (Windows / מקינטוש), בעיות של איטיות, וירוסים, שינוי הגדרות במחשב, התקנה או הפעלה של תוכנה חדשה, ביצוע הגדרות בטלפונים סלולריים ובטאבלטים (אנדרואיד / iOS), הגדרת אימייל בטלפון, הגדרות לגיבוי נתונים, ועוד.
השירות ניתן באמצעות חיבור מרחוק, בתוך זמן קצר (ללא המתנה לטכנאי שיגיע הביתה), ובעלות הוגנת ומשתלמת (התשלום הנו לפי דקה, אין מחיר מינימום עבור "ביקור בית" או עבור הבדיקה).
השירות ניתן בהתחייבות שלנו - "לא תיקנו? - לא שילמת!" - כלומר, אם לא הצלחנו לטפל בבעיה - לא תשלמו עבור השירות (בהתאם לתקנון).
אז מה זה Support.Online ?
Support.Online הנו שירות מקוון (אונליין) לתמיכה טכנית, המבוסס על פלטפורמה דיגיטלית המקשרת בזמן אמת בין איש מקצוע (Online Expert) לבין לקוח קצה המתמודד עם בעיה דיגיטלית בכל נושא, כגון:
בעיות במחשבים בסביבת ווינדוס, מערכות הפעלה של מק, בעיות הקשורות למערכות הפעלה אנדרואיד, iOS, פתרון של תקלות הקשורות לסביבת "ענן", סינכרון בין מערכות המחשב לסמארטפונים או טאבלטים, פתרון בעיות של מדפסות, איטיות במחשבים עקב רוגולות או ווירוסים, הגדרת אימייל בטלפון סלולארי, ועוד...
למעשה, כל בעיה שניתן לפתור אונליין, טלפונית או ע"י התחברות מרחוק, אנחנו הפתרון.
אנו מספקים קורת גג אחת לכלל בעיות הטכנולוגיה שאיתם מתמודדים משתמשי הקצה בחיי היום יום, בין אם מדובר במשתמש ביתי ובין אם מדובר במשתמש עסקי, על כל המשתמע מכך.
איך זה עובד?