• | אז מהו בעצם השירות Support.Online? |
| ב-Support.Online מעניקים לך שירות ותמיכה אישית ומקצועית ללקוח הפרטי, העסקי והמוסדי. מומחי התמיכה של Support.Online ישמחו לעזור לך בכל בעיה או תקלה בה נתקלת במגוון רחב מאוד של תחומים (בעיות מחשב אישי, מק, סמארטפונים, מדפסות, רשת ביתית, טלוויזיות חכמות, מצלמות דיגיטליות ועוד...) בעזרת פלטפורמה חכמה לחיבור מרחוק שפותחה באופן אישי ומותאם לצרכי החברה והלקוח. |
|
• | איזה תכניות שירות Support.Online מספקת? |
| ב Support.Online מגוון רחב של תכניות שירות, החל מתוכניות שירות פר דקה וכלה בחוזים שנתיים. השירות ב Support.Online ניתן מסביב לשעון כל ימות השנה* |
|
• | באילו תחומים Support.Online תוכל לעזור לי? |
| מומחי התמיכה של Support.Online ישמחו לספק לך תמיכה במגוון רחב מאוד של תחומים כגון: שיפור ביצועי המחשב, טיפול בתקלות תוכנה, גילוי והסרת ווירוסים ושאר מזיקים, הגדרת ותפעול רשתות (קוויות, אלחוטיות, נתבים ועוד...), פתיחה והגדרת תיבות דואר אלקטרוני, תמיכה במגוון רחב של ציוד אלקטרוני וגאדג'טים (מדפסות, מצלמות דיגיטליות, סמארטפונים וכו'), תמיכה ותפעול מגוון תוכנות אופיס ועוד. התומכים שלנו בקיאים במגוון רחב של מערכות הפעלה למגוון רחב של מכשירים ( Windows® XP, Windows Vista®, Windows 7, iOS, MAC OS, ANDROID ועוד...). |
|
• | מיהם המומחים שלנו? |
| מומחי התמיכה של Support.Online הינם אנשי מקצוע מנוסים ובעלי הסמכות, אשר נמצאים בקדמת הטכנולגיה מבחינת ידע והבנה את תחום המחשוב, הגאדג'טים ועולם הסלולאר. המומחים שלנו עוברים הכשרות בצורה שוטפת ועקבית וכל שינויי או מוצר חדש שיוצא לשוק אנחנו נשאף להיות הראשונים להכיר.
|
|
• | אז איך בעצם זה עובד? |
| מומחי התמיכה הינם טכנאים מוכשרים הנמצאים און ליין 24/7* תוכל לפנות אלינו בכל שעות היממה בזמנך החופשי ובשעה הנוחה לך אנו תמיד ב"ענן" ממתינים לפנייתך כל שתצטרך הוא לפתוח קריאת שירות ותוך זמן קצר אחד ממומחי התמיכה של Support.Online יחזור אליך בצורה יזומה בצ'אט ו\או לחילופון בשיחת טלפון, ובמקרה הצורך יתחבר אליך למוצר הנתמך מרחוק בצורה מוצפנת ומהירה כאשר המומחה החוזר אליך ,הינו בעל הכשרה ספציפית למהות הקריאה באופן זה אינך צריך לחכות כממתין על הקו במוקד ,אנו נחסוך לך את הזמן הזה ולא תצטרך לעבור מנציג לנציג וממחלקה למחלקה ונמחיש לך כי שירות יכול להיות חוויה מהנה.
|
|
• | מה היתרונות של שיטת התמיכה שלנו? |
| חיבור מרחוק הינו בטוח יותר, קל יותר ומהיר יותר מתמיכה טכנית קונבנציונאלית. ב Support.Online יתחברו אליך מרחוק בצורה מאובטחת המאפשרת לך להיות שותף מלא בתהליך הטיפול. בעזרת הצ'אט המובנה בפלטפורמת השירות שלנו תוכל לשוחח עם המומחה הנותן לך תמיכה ולהיות מעודכן בכל שלבי השירות. אין יותר צורך בהזמנת טכנאי פיזית למקום עבודתך/ביתך. נגמרו הימים של פירוק מחשב והבאתו למעבדה חיצונית! בקצרה: - תמיכה כוללת ומהירה, מקצועית, ידידותית ויעילה. - זמינות מלאה 24/7. - שיטת תשלום אטרקטיבית - לפי דקות עבודה. - החזר כספי מובטח(במידה והתקלה לא טופלה) - כתובת אחת לקבלת כל הפתרונות.
|
|
• | מה אני צריך בשביל לקחת חלק בשירות? |
| כל מה שתצטרך הוא חיבור לאינטרנט. בעזרת האתר שלנו תוכל לפתוח קריאה בקלות ובנוחות ואחד מהתומכים שלנו יחזור אליך בהקדם האפשרי. |
|
• | מתי אוכל לצור קשר ולקבל שירות? |
| אנחנו פה מסביב לשעון כל ימות השנה 24/7* |
|
• | ומה אם לא תיקנתם את התקלה? |
| במקרה הקצה בהם לא יינתן מענה השירות לא יהיה כרוך בתשלום. לא תיקנו, לא שילמת. |
|
• | מהם אמצעי התשלום המקובלים? |
| באפשרותך לבצע תשלום בכל אחד מכרטיסי האשראי הגדולים והמוכרים. |
|
• | לאילו מכשירים ניתן השירות?
|
| השירות של Support.Online לפתרון בעיות מחשב ניתן למחשבי PC נייחים וניידים ולמחשבי MAC. בנוסף נתמכים מכשירים וגדג'טים כדוגמת מדפסות, נתבים, מצלמות דיגיטליות ווידאו ורשת, טלוויזיות חכמות, סמארטפונים, טאבלטים ועוד. |
|
• | האם ניתן לקבל את השירות בכל מקום |
| שירות Support.Online מתבצע על ידי השתלטות מרחוק, כך שניתן ליהנות ממנו בכל מקום בו ישנו חיבור לרשת האינטרנט. |
|
• | אילו תקלות מטופלות במסגרת השירות? |
| ניתן לפנות אל אנשי Support.Online בכל בעיה או חשד לבעיה, תפעול ,הדרכה ושירותים נלווים. (Support.Online אינה מטפלת בבעיות חומרה). |
|
• | איך נקבע המחיר? |
| בניגוד לרבים מהמתחרים בשוק, העלות של שירות Support.Online מושפעת ישירות מזמן הטיפול, ונקבעת לפי דקה. פוטנציאל החיסכון כאן גדול מאוד. בנוסף מגוון רחב של שירותים המתומחרים לפי מחיר קבוע כך שגם אם מחשבכם איטי והשירות ייקח זמן רב יותר תשלמו מחיר אחיד ללא קשר לזמן המושקע בשירות כך תחסכו כסף רב. |
|
• | האם שיפור ביצועי מחשב הוא לא משהו שאני יכול לעשות לבד? |
| ישנן מספר פעולות בסיסיות שתוכל לבצע לבד לטובת תחזוקת המחשב ושיפור ביצועיו. עם זאת, כדי לזכות בטיפול מקיף ומקצועי שימקסם את ביצועי מחשבך, מומלץ לפנות לגורמים מוסמכים ומנוסים בתחום, כמו מומחי Support.Online. |
|
• | תוכלו לאתר גם בעיות שאני כלל לא מודע אליהן? |
| כמובן. אנו סורקים ובודקים בצורה מקיפה את כל מאפייני ורכיבי המחשב,טאבלט,סמארטפון ומערכות ההפעלה הנתמכות, במטרה לאתר את הבעיות מהן סובל מכשירך. רק בדרך זו נוכל להבטיח כי שיפור ביצועיו יהיה מידי ומורגש בצורה משמעותית. |
|
• | האם השירות שלכם ניתן גם למחשבים ניידים ומקינטוש? |
| ב Support.Online מספקים שירותי תחזוקה לכל סוגי המחשבים – מחשבים אישיים מבוססי ווינדוס (ניידים ונייחים) ומקינטוש. המומחים של Support.Online מעניקים לכל מחשב טיפול מיוחד המתאים לו בצורה אישית ואשר מבטיח שיפור מקסימלי של ביצועיו. |
|
• | השתלטות מרחוק? אין כאן סכנה לפגיעה במערך האבטחה של המחשב שלי? |
| לחלוטין לא. שירות ההשתלטות מרחוק של Support.Online נעשה על ידי אנשי מקצוע אמינים ומנוסים. השיטה הינה בטוחה ומוצפנת כך שניתן להתחבר למכשירך אך ורק ע"י אישור דיגיטאלי והוא נחשב לבטוח ביותר ואינו פוגע באבטחת המידע במחשב שלך. |
|
• | אילו אמצעי אבטחה תוכלו להציע לי? |
| שירות Support.Online מציע ללקוחותיו את תוכנות האבטחה והאנטי וירוס המתקדמות ביותר שקיימות היום בעולם המחשוב. בנוסף, אנו מקפידים להתעדכן כל העת בחידושים האחרונים בתחום. כמו כן, המומחים שלנו יתקינו ויגדירו במחשבם גם חומת אש ויבדקו כי במחשבך מותקנים עדכוני האבטחה האחרונים. |
|
• | האם השירות נעשה לטווח ארוך או שמדובר בפעולה חד פעמית? |
| הכל תלוי במסלול ובחבילות שתבחר. Support.Online מציעה מסלולים חד פעמיים ולצדם חבילות לטווח ארוך, שיעניקו לך שירותי אבטחת מידע תדירים ומתמשכים. |
|
• | כיצד אפשר לדעת שאכן ישנו וירוס במחשב שלי? |
| אם המחשב 'מתנהג מוזר' בזמן האחרון, פועל באיטיות, פותח יישומים שמעולם לא ראית ומסרב לפתוח אתרים – ככל הנראה הוא נגוע. בעזרת סריקה מהירה של המחשב, יוכלו מומחי התמיכה של Support.Online לדעת זאת בוודאות. |
|
• | האם תוכלו לאתר את כל הווירוסים הקיימים על המחשב שלי? |
| כאמור, עולם המחשבים מוצף מידי יום בווירוסים חדשים. עם זאת, אנו משתמשים בכלים העדכניים ביותר ומשפרים אותם בהתמדה, כך שמעט מאוד וירוסים, יוכלו לחמוק מאתנו בשלב הסריקה. |
|
• | האם בתום הסריקה והניקוי תוודאו שהמחשב חזר לקדמותו? |
| כמובן. לאחר ניקוי המחשב מכל הנגעים שנמצאו, מומחי התמיכה של Support.Online יוודאו שוב כי הוא נקי וכשיר לעבודה, ממש כמו בימיו הטובים. בנוסף יוודאו התומכים המקצועיים שלנו כי תוכנת האנטי ווירוס במחשבכם מעודכנת ומוגדרת כיאות, כי חומת האש מוגדרת וכי המחשב מוכן לקבל עדכוני אבטחה שוטפים. |
|
• | האם מומחי התמיכה של Support.Online ילוו אותי גם בהמשך הדרך? |
| המומחים של Support.Online נמצאים פה לשירותך מסביב לשעון כל ימות השנה (למעט כיפור). אנו פה בכל עת ובכל נושא בה תצטרך. ב Support.Online תוכל לרכוש מסלול שנתי המאפשר לך להיעזר בשרותנו מתי שתצטרך. מומלץ ליצור עמנו קשר באופן תקופתי על מנת לוודא שהמחשב נקי מוירוסים ורוגלו ת ופועל בצורה המיטבית ביותר.
|
|
• | האם תוכלו להציע לי אמצעי אבטחה נוספים? |
| כמובן. אנשי Support.Online מתמחים באבטחת מידע על כל סוגיה ויוכלו להציע לך שלל תוספות שיחזקו את מערך האבטחה במחשב שלך, כולל הסרת ווירוסים, רוגלות, תולעים, טרויאנים, התקנת תוכנות אנטי וירוס מתקדמות ועוד. |
|
• | כיצד תבדקו את מצב אבטחת המידע במחשב שלי? |
| שירות Support.Online מתבצע באמצעות השתלטות מרחוק על המחשב שלך, פעולה שמאפשרת לסרוק את כל מרכיביו בצורה יסודית. המומחים של Support.Online מצוידים במגוון כלים וידע נרחב המאפשרים לנו לוודא שמחשבכם מאובטח בצורה המרבית. בעזרת שימוש באנטי-ווירוס מעודכן, חומת אש מוגדרת כהלכה, עדכוני אבטחה מעודכנים ועוד יוכלו המומחים של Support.Online לוודא כי מחשבכם מאובטח כהלכה. |
|
• | האם הגדרת מייל מצריך מסירת פרטים אישיים? |
| אנו אכן נזדקק לכמה פרטים בסיסיים כדי להיכנס אל תיבת המייל שלך, אך אלו לא יהיו פרטים שנחשבים רגישים. הסיסמה תבחר על ידך ורק אתה תדע אותה. גם לאחר סיום הטיפול בידך האפשרות לבחור סיסמה חדשה אותה רק אתה תדע. |
|
• | האם לאחר הגדרת המייל רק אני אוכל להיכנס לתיבה שלי? |
| בתום השירות שיעניקו לך אנשי Support.Online לא יחול כל שינוי בהרשאות הכניסה למייל שלך והוא יישאר מאובטח כשהיה (ואולי גם ישופר מבחינה זו). |
|
• | אילו שדרוגים תוכלו לבצע בתיבת הדואר האלקטרוני שלי? |
| המשתמש הממוצע לא מודע לכמות האפשרויות שמציעה תיבת דואר פשוטה. אנו נכיר לך אותן ונוכל להציע לך מגוון פעולות, החל בגישה נוחה למייל מכל מקום בעולם ועד שליחת מיילים ישירות למכשירי פקס. |
|
• | ואם אני לא מצליח להיכנס לתיבת המייל שלי? |
| אנו מאמינים שבעזרת המומחים של Support.Online נוכל להתגבר על כל בעיה, כולל בעיות בכניסה אל תיבת הדואר האלקטרוני שלך. נסה אותנו.
|
|
• | האם אתם תומכים גם בתיבות דואר מטעם ספקיות האינטרנט? |
| השירות של Support.Online לתיבות דואר אלקטרוני כולל את כל סוגי התיבות, כולל מייל אירגוני (EXCHANGE) וכאלו אשר מוקצות ע"י ספקיות האינטרנט (ISP). |
|
• | כיצד תדעו להתאים את הגיבוי בדיוק לצרכים שלי? |
| שירות Support.Online נעשה על ידי השתלטות מרחוק על מחשב הלקוח וסריקה מהירה שלו. כך, המומחים של Support.Online מבצעים 'היכרות' למחשב שלך מקרוב יודעים בדיוק למה אתה זקוק. |
|
• | האם שירותי הגיבוי כוללים את כל סוגי המחשבים? |
| גיבוי המידע של Support.Online מתאים למחשבי PC של יצרנים שונים, למחשבי מקינטוש וכן סמארטפונים מסוגים שונים. |
|
• | כיצד אצור את הגיבוי המתאים לי? |
| הקמת הגיבוי המתאים לך מתבצעת לאורך כל הדרך בעזרת אנשי Support.Online, המומחים בענייני גיבוי מידע. בעזרת מגוון שירותים, בינהם מגוון תוכנות ושירותים חדשניים כגון שירותי גיבוי ב"ענן" נוכל להתאים לכם את הגיבוי המאובטח ביותר. בעזרת גיבוי בענן תוכלו לוודא שהמידע הרגיש והיקר לכם (תמונות, אנשי קשר, מסמכים ועוד) לא ילכו לאיבוד. פתחו קריאת שירות באתר ונשמח להסביר לכם כיצד לשמור על המידע האישי שלכם בטוח מכל פגע.
|
|